Молитва Киприану и Устинье от колдовства, порчи и сглаза
В настоящее время, когда из-за обилия чернокнижной литературы и разнообразных магических услуг в тесное общение с потусторонними силами вступило большое количество безответственных людей, а защита от демонического воздействия становится крайней необходимостью, все чаще вспоминается молитва Киприану и Устинье от колдовства.
Святой Киприан, с юности изучая все премудрости магии, стал сильнейшим колдуном. Будучи уверен в силе своего влияния, он мог повелевать природным стихиям и распоряжаться демонами, пока все его могущество не разбилось о глубокую веру христианской девушки Иустины.
Будучи потрясен легкостью, с которой она отражала все демонские воздействия, Киприан не только отрекся от чародейства, но и стал верным служителем Христа, и пострадал за Него вместе с Иустиной. Его чтят как священномученика – то есть, в отличие от мучеников и великомучеников, он принял смерть за Христа, будучи священником.
Оглавление:
О чем молятся святому священномученику Киприану и мученице Иустине
Поскольку святой Киприан и мученица Иустина одержали победу над злыми духами, к ним обращаются за помощью при демоническом воздействии, прямом или посредством других людей.
За «снятием порчи» люди обращаются к тем же колдунам и экстрасенсам. Результат, безусловно, будет получен, но в скором времени человека ожидают новые скорби, потому что методика «помощи» — подмена одной болезни или неприятности на другую, вследствие чего возникает иллюзия решения проблемы.
По-настоящему помочь, излечить и дать полное избавление от демонического воздействия может только Бог.
Что такое порча
Святой Иоанн Златоуст говорил, что если человек живет по заповедям, его охраняет благодать Божия, которую демонические силы видят как защитный огненный кокон. А когда человек начинает грешить, огненная оболочка пропадает.
Это является знаком для злых духов — человек теперь открыт для их воздействия. На него теперь можно навести порчу или сглаз.
Порчей называют не только воздействие злых духов на человека, но и их прямое вселение в тело – одержимость (беснование).
Церковь признает существование колдовства, но не придает значения понятию «порчи». Неприятности и болезни не насылаются, а попускаются Богом для исправления человека, для воспитания в нем терпения и смирения. Иначе говоря, наведенная «порча» – это, в первую очередь, сигнал для срочного исправления своей жизни.
Молитва священномученику Киприану от порчи и колдовства
Нельзя относиться к чтению молитв легкомысленно, радуясь, что в руки попала «сильная» и редкая молитва – это может быть вовсе не православный текст, а заговор, похожий по форме на молитву, или часть заклинательного текста, который в версии без сокращений используется при отчитке одержимых. А экзорцизм — не та сфера, куда можно проникать любому желающему.
Вступать в противоборство с бесами может только православный священник высочайшей духовности. Преимущественно этим занимаются монахи, потому что простые священники, имеющие семьи, знают, что месть темных сил обязательно последует, и падет она не только на них, но и на их близких.
В настоящее время во всей стране отчитывать одержимых имеют право всего несколько отцов, самый известный из которых – архимандрит Герман из Троице-Сергиевой Лавры.
Вот текст молитвы, с которой положено обращаться к свмч. Киприану:
О, святый угодниче Божий, священномучениче Киприане, скорый помощниче и молитвенниче о всех к тебе прибегающих. Приими от нас недостойных хваление наше, и испроси нам у Господа Бога в немощех укрепление, в болезнех исцеление, в печалех утешение и всем вся полезная в жизни нашей.
Вознеси ко Господу благомощную твою молитву, да оградит нас от падений греховных наших, да научит нас истинному покаянию, да избавит нас от пленения диавольскаго и всякаго действия духов нечистых и избавит от обидящих нас. Буди нам крепкий поборник на все враги видимыя и невидимыя. Во искушениях подаждь нам терпение и в час кончины нашея яви нам заступление от истязателей на воздушных мытарствах наших.
Да водимыя тобою достигнем Горняго Иерусалима и сподобимся в Небеснем Царствии со всеми святыми славити и воспевати Пресвятое имя Отца и Сына и Святаго Духа во веки веков. Аминь.
Полный вариант молитвы свмч. Киприану без сокращений
Тропарь, икос и кондак – это небольшие праздничные молитвенные песнопения, объясняющие содержание праздника, адресованные святому. Составленные парами, они составляют акафист – длинную хвалебную молитву. Акафист свмч. Киприану можно читать в любое время, когда в этом есть необходимость.
Акафист священномученику Киприану
Кондак 1
Избранный от диавольскаго служения на служение истинному Богу и к лику святых сопричтенный, священномучениче Киприане, моли Христа Бога избавитися нам от сетей лукаваго и победити мир, плоть и диавола, да зовем ти:
Радуйся, священномучениче Киприане, скорый помощниче и молитвенниче о душах наших!
Икос 1
Ангельския силы удивишася, како от художества волшебнаго обратился еси, Богомудре Киприане, к познанию Божественному, покаянием обрел еси ангельское безстрастное житие. Мы же, обращению твоему дивящеся, вопием ти таковая:
Радуйся, обращением твоим Ангелов удививый;
Радуйся, лик святых возвеселивый.
Радуйся, мудрость свою показавый;
Радуйся, за Христа венец приявый.
Радуйся, яко тобою беси отгоняются;
Радуйся, яко тобою вся болезни исцеляются.
Радуйся, священномучениче Киприане, скорый помощниче и молитвенниче о душах наших!
Кондак 2
Видя Господь, како от лет малых отдан бысть Киприан нечестивыми родители на обучение демонскому служению, восхоте обратити его к Себе, да со Ангелы и всеми святыми воспевает: Аллилуиа!
Икос 2
Разум несовершен имея к вышнему разумению, усердно трудился еси, святе Киприане, изучая демонския лжехитрости, но, познав слабость бесовскую, яко тии боятся Христа, обратился еси к познанию Бога истиннаго. Темже убо тя величаем:
Радуйся, хитрости демонския препобедивый;
Радуйся, прелесть служения его обличивый.
Радуйся, змия лукаваго посрамивый;
Радуйся, христиан прославивый.
Радуйся, мудрых мира сего мудрейший;
Радуйся, разумных разумнейший.
Радуйся, священномучениче Киприане, скорый помощниче и молитвенннче о душах наших!
Кондак 3
Сила Вышняго просвети ум твой, блаженне Киприане, егда, не успевше в чародействе против Иустины, беси рекоша тебе: мы боимся и трепещем силы Креста, имже отгоняет нас дева Иустина. Ты же отвещал еси: вы Креста боитеся, но Распятый на Кресте сильней Креста есть. Сего ради пришел еси в храм Господень пети со всеми верными: Аллилуиа!
Икос 3
Имея ум просвещен силою свыше, пришед Киприан к епископу просить крещения, обаче той, убоявся коварства волхва, отгна его. Киприан же тече в храм Господень, и тамо, литургии бывшей, внегда диакон возгласи: оглашенни, изыдите, рече: не изыду из Храма, дондеже прииму крещение. Мы же, твоему вразумлению радующеся, воспеваем ти таковая:
Радуйся, силою свыше просвещенный;
Радуйся, Господом вразумленный.
Радуйся, силу Креста познавый;
Радуйся, демонов от себя отгнавый.
Радуйся, жизнь свою исправивый;
Радуйся, стопы в Церковь направивый.
Радуйся, священномучениче Киприане, скорый помощниче и молитвенниче о душах наших!
Кондак 4
Буря помышлений одержа Киприана, како прияти ему крещение. Темже убо прежде, взяв своя чародейския книги, принесе их на средину града и тамо пожже, поя Богу: Аллилуиа!
Икос 4
Услышав епископ, яко имаши, всемудре, намерение благое быти христианин, крести тя и постави чтеца во храме. Сего ради вопием ти:
Радуйся, духов злобы победивый;
Радуйся, чародейския книги попаливый
Радуйся, быти христианин возжелавый;
Радуйся, Святое Крещение приявый.
Радуйся, день и нощь с покаянием к Богу взывавый;
Радуйся, епископом наставленный и чтецом во храме поставленный.
Радуйся, священномучениче Киприане, скорый помощниче и молитвенниче о душах наших!
Кондак 5
Боготканную одежду Святаго Крещения прияв, Киприане всехвальне, тепле молился еси Богу о прощении грехов, прежде совершенных, от всех христиан воспевая Богу: Аллилуиа!
Икос 5
Видев епископ подвиги и труды твоя, священномучениче Киприане, пост, многонощное бдение, коленопреклонение, покаяние, слезы, молитвы, и по испытании постави тя во диакона. Мы же, благодаряще Бога, восхваляем тя:
Радуйся, подвиги и добродетельми украсивыйся;
Радуйся, о прощении грехов моливыйся.
Радуйся, пример исправления показавый;
Радуйся, слезныя молитвы Господу приносивый.
Радуйся, путь ко спасению познавый;
Радуйся, пламенную любовь ко Христу явивый.
Радуйся, священномучениче Киприане, скорый помощниче и молитвенниче о душах наших!
Кондак 6
Образом Благочестия христианскаго подражая деве Иустине, священномучениче Киприане, воистину христианин совершен явился еси, отклонил бо еси нечестивое учение, крестився, и усты своими и чистым сердцем благодарственно воспевал еси Богу: Аллилуиа!
Икос 6
Возсия в сердце твоем свет Божественнаго совершенства, Богомудре Киприане, и достигл еси сана священника, послежде же и епископа. Молим тя, молитвами твоими просвети и наша сердца, тепле молящаяся тебе:
Радуйся, в сан епископа посвященный;
Радуйся, на высоту орла вознесенный.
Радуйся, граде, верху годы стояй;
Радуйся, светильниче, пред Богом горяй.
Радуйся, молитвенниче ко Христу неустанный;
Радуйся, учителю, Богом дарованный.
Радуйся, священномучениче Киприане, скорый помощниче и молитвенниче о душах наших!
Кондак 7
Хотя Господь всем спастися, дарова нам сего молитвенника, заступника и целителя от духов злобы поднебесныя. Умением бо и словесы твоими, Богогласе, приводил еси многих к покаянию и исправлению греховныя жизни, научая всех пети Богу: Аллилуиа!
Икос 7
Новый мудрейший врач показался еси миру, священномучениче Киприане, яко молитве твоей чародейския козни противостати не могут, абие разрушаются и прогоняются наведения злых человек и лукавых бесов. Мы же, видяще дарованную тебе Божию силу, вопием ти таковая:
Радуйся, волшебных козней разрушителю;
Радуйся, страшных бесов прогонителю.
Радуйся, от негоже дуси злобы, яко дым, исчезают;
Радуйся, тяжкомучимым скоро помогаяй.
Радуйся, от бед и скорбей избавляяй;
Радуйся, страдания в радость обращаяй.
Радуйся, священномучениче Киприане, скорый помощниче и молитвенниче о душах наших!
Кондак 8
Странное чудо является притекающим к тебе с верою, священномучениче Киприане, ибо данною тебе от Бога благодатию беси изгоняются мучащии человека, больнии же исцеляются, взывающии Богу: Аллилуиа!
Икос 8
Всем сердцем возвысивыйся к Богу, преславне, и всею душею Того возлюбивый, имел еси тщание и желание творити волю Его и, яко пастырь добрый, не отринул еси бедами отягощенных, но предстательствуеши в молитвах пред Богом, даруя нам исцеление и утешение. Сero ради, восхваляюще лювовь твою ко Господу, вопием ти сице:
Радуйся, всем сердцем Христа возлюбивый;
Радуйся, вся добродетели стяжавый.
Радуйся, недугующим и разслабленным вспоможение;
Радуйся, в скорбех и печалех утешение.
Радуйся, наветов и искушений, от мира, плоти и диавола находящих, прогонителю;
Радуйся, всех болезней душевных и телесных исцелителю.
Радуйся, священномучениче Киприане, скорый помощниче и молитвенниче о душах наших!
Кондак 9
Все Ангельское воинство возвеселися, отче, видя тя, воина Царя Небеснаго, непоколебима и со дерзновением проповедующа Христа, егда веден был еси на мечное усечение вкупе с Иустиною. Ты же, болезнуя о ней, да не отречется от Христа, узревши тя усекнута, глагола ей: да усекнут прежде тя. И, преклонивше под меч главы своя, воспеша Богу: Аллилуиа!
Икос 9
Витии многовещаннии не возмогут по достоянию страдания ваша за Христа воспети, яко не убоялися есте прещений лютых, но со светлыми лики предстали есте судилищу цареву, воздвизающе всех верных глаголати вам сицевая:
Радуйтеся, веры Христовы непоколебимии исповедницы;
Радуйтеся, Пресвятыя Троицы дерзновеннии проповедницы.
Радуйтеся, за Христа души своя положившии;
Радуйтеся, мучения лютая ни во что же вменившии.
Радуйтеся, яко страдания ваша верными прославля¬ются;
Радуйтеся, яко имена ваша в храмех Божиих величаются.
Радуйся, священномучениче Киприане, скорый помощниче и молитвенниче о душах наших!
Кондак 10
Спасти хотя души всех одержимых нечистыми духи, не престай взывати присно ко Господу, Киприане Богоглагольниче, тебе бо дадеся благодать молитися за ны, да помиловании и очищении, воспоем Богу: Аллилуиа!
Икос 10
Стена тверда и крепкая ограда буди нам, священномучениче Киприане, с теплою верою и любовию к тебе прибегающим, ограждаеши бо от враг видимых и невидимых, избавлени тобою, прославим тя тако:
Радуйся, духа злобы смирением поведивый;
Радуйся, огнем молитвы стрелы вражия попаливый.
Радуйся, от врагов видимых и невидимых стено и ограждение;
Радуйся, Православныя Церкве преславное украшение.
Радуйся, оставленных врачи предивное поможение;
Радуйся, прелюбимое скорбящим утешение и увеселение.
Радуйся, священномучениче Киприане, скорый помощниче и молитвенниче о душах наших!
Кондак 11
Пение непрестанное Пресвятей Троице паче иных принесл еси, священномучениче Киприане, Иже милости ради к падшим грешником благоволи недостойным достойным стати и сочислитися святому стаду. Мы же, благодаряще Бога за таковую милость Его к нам, грешным, зовем Ему: Аллилуиа!
Икос 11
Светозарная свеща был еси, Богомудре, в Церкви Христове, просвещая невещественным светом души верных. Молимся ти, просвети и наша грехми омраченная сердца, во еже пети тебе таковая:
Радуйся, Трисиянным Светом озаренный;
Радуйся, к сонму святых сопричтенный.
Радуйся, яко светом невещественным души верных просвещаеши;
Радуйся, яко заблуждших на путь правый наставляеши.
Радуйся, из рова погибели, яко овча, Спасителем изъятый;
Радуйся, бесов посрамление и человеком радование.
Радуйся, священномучениче Киприане, скорый помощниче и молитвенниче о душах!
Кондак 12
Благодать дана ти от Бога попирати силу вражию и всякое сатанинское нахождение, победил со еси враги твоя и мученическим подвигом запечатлел еси веру во Христа. Ныне же, предстоя Престолу Царя славы, молися, Киприане всеблаженне, да избавимся от пленения диавольскаго и воскликнем Богу: Аллилуиа!
Икос 12
Поюще твою верность по Бозе и дивная преславная чудеса, величаем и восхваляем тя, священномучениче Киприане, приял бо еси от Бога таковую благодать. Темже молим тя: егда в час смерти нашея демонская полчища обыдут души наши, яви нам заступление твое, да избавлении тобою, воззовем ти сице:
Радуйся, от находящих вражиих сил скорое защищение;
Радуйся, от всевозможных скорбей и печалей избавление.
Радуйся, Христа до конца возлюбивый;
Радуйся, душу свою за Него положивый.
Радуйся, в крови Агнчей омывыйся;
Радуйся, во дворех Господних вселивыйся.
Радуйся, священномучениче Киприане, скорый помощниче и молитвенниче о душах наших!
Кондак 13
О пречудный и преславный угодниче Божий, священномучениче Киприане, скорый помощниче всем к тебе прибегающим, приими от нас, недостойных, хвалебное пение наше. Ей, молим тя, святителю, от многообразных недугов исцели, от враг видимых и невидимых заступи и вечнаго мучения избавитися нам Господа умоли, да с тобою воспеваем: Аллилуиа, Аллилуиа, Аллилуиа!
Читать его нужно полностью. По правилам, 13-й кондак акафиста должен быть прочтен трижды. Затем нужно возвратиться к началу текста и снова прочесть 1-й икос, а потом 1-й кондак. Завершить чтение нужно молитвой Киприану и тропарем.
Тропарь священномученику Киприану
И нравом причастник, и престолом наместник апостолом быв, деяние обрел еси, богодухновенне, в видения восход: сего ради, слово истины исправляя, и веры ради пострадал еси даже до крове, священномучениче Киприане, моли Христа Бога спастися душам нашим.
Молитва святым Киприану и Устинье от колдовства
Существует также акафист Киприану и Иустине, и молитва, которую можно найти по его окончании:
О, святии священномучениче Киприане и мученице Иустино! Внемлите смиренному молению нашему. Аще бо временное житие ваше мученически за Христа скончали есте, но духом от нас не отступаете есте, присно по заповедем Господним шествовати нас научающе и крест свой терпеливо нести нам пособствующе. Се, дерзновение ко Христу Богу и Пречистей Его Матери стяжали есте. Темже и ныне будите молитвенницы и ходатаи о нас недостойных (имена). Будите нам заступницы крепции, да заступлением вашим сохраняеми, невредимы от бесов, волхвов и от человек злых пребудем, славяще Святую Троицу, Отца и Сына и Святаго Духа, ныне и присно и во веки веков. Аминь.
Молебен Киприану и Устинье чем поможет
Молебен Киприану и Иустине заказывают:
- когда человек не может сам противостоять силе демонического воздействия;
- когда необходимо нейтрализовать злых людей, занимающихся магией;
- когда человек стал жертвой приворота;
- для облегчения состояния одержимого;
- когда дома появились признаки полтергейста;
- когда нужно вразумить человека, увлекшегося магией, астрологией, экстрасенсорикой, эзотерическими и восточными духовными учениями.
Заключение
Не зная ничего о мире демонов и наивно пользуясь услугами экстрасенсов, магов и гадалок, кодируясь от алкоголизма, люди сразу подпадают под воздействие этих темных сущностей. Многие идут еще дальше — соблазнившись «легкой» возможностью получить желаемое, сами начинают изучать магию, чем подписывают себе духовный приговор.
Нужно понимать, что чернокнижие – не коллекционирование марок, просто бросить его и избавиться от «магического дара» не получится. За этот шаг придется расплачиваться сполна – темные силы с легкостью не отпускают из своих сетей. А вымаливать прощение у Бога придется всю оставшуюся жизнь.